Japánban Jártunk

Május 12.-én délelőtt indulunk, és Június 2.-án késő este érkezünk. Az időeltolódás -7 óra. Tehát mikor nálunk éjfél van, nálatok aznap 17 óra.

Utolsó kommentek

• Chillcelona: Szia, Mi 2011 nyarán jártunk Japánban ugyanabban az Ito-i ryokanban, mint ti. Ahhoz képest, hogy ... (2013.03.05. 19:27) 0515-16 Kyoto és Ito
  • Thirstybear: Mmmmmmmmmm. Már nagyon várunk titeket, hiányoztok. Meséljetek sokat, mutassatok sok képet, videót.... (2012.06.01. 20:25) 0601 Tokyo - utolsó nap
  • hkari: Sziasztok4 Hát igen egy kicsit kisimúltok, ha a hotel jó akkor jól indúl a napotok. Puszi:Anya-Apa (2012.05.31. 20:28) 0531 Tokyo - Harajuku
  • Thirstybear: Érdekes adatok... Korábban kellett volna Hotelt váltanotok. :( Puzs; Apu (2012.05.31. 17:24) 0531 Tokyo - Harajuku
  • Thirstybear: Béke, nyugalom, városnézés, tapasztalatgyűjtés. Nem unjátok még? Remélem, nem! Ekkora a világ, ekk... (2012.05.30. 19:39) 0530 Tokyo - Ikebukuro
  • Utolsó 20

20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Konnichiwa

Túlvagyunk a mai napon is. Pokoli meleg volt egész nap, szépen meg is pirultunk. Az eső bőven sötétedés után ért minket, akkor is csak csöpörgött.
Node ami Titeket érdekelhet.
Kora reggel keltünk, fél 8kor már bringára pattantunk, és elindultunk körülnézni. A bringa egyébként érdekes volt, mert mindkét fék hatásfoka elég gyenge volt, másfelől állandóan nyikorogtak. Ez azért volt probléma, mert elég sokszor jöttünk lejtőn lefelé.
Egyébként cuki, az összecsukható csepel bringára hajaz.

Neveket ne kérdezzetek, de rengeteg budhista és taoista templomban és kertben jártunk. Persze mindegyik több száz éves. Az egyikben összefutottunk egy sereg iskolással. Pár bátrabb csoport - gondolom angol órai házifeladatként - megszólított, és feltett pár kérdést, majd kértek velünk közös fotót. Vicces volt :D

----------------------------------------------------------
Akit érdekel leírom pontosan miket láttunk:
Maruyama parkot, benne a Chorakuji Temple-t
Yasaka pagodát
Kiyomizu-dera Temple, mellettea szerelem istenének a szentélye Jishu-jinja Shrine
Yasaka-jinja Shrine
San-mon Gate-en átmentünk és megnéztük a Chion-in és a Shoren-in Temple-t
Gion (Gésákkal tömött) kerületébe mentünk este felé, itt láttuk (igaz csak kívülről) a Gion Corener-t, ahol a Maiko-k (gésa tanoncok) szoktak táncos-színházos előadásokat tartani, majd a Kenniji Temple-t is megnéztük, igaz csak kívülről.
Majd elmentünk egy kicsit meszebb Konchi-in, Nazen-in, Suiro-kaku és Nazenji Temple-t megnéztük ezek, mind egy nagy parkban vannak szép kertekkel körülvéve.
Hazafele belefutotttunk még a Heian-jingu Shrine-ba, sajnos már ők is pont zártak, úgyhogy csak pár kép készült kívülről.
Este pedig a Shijo-dori ill. Karasuma-dori (bevásárló-szórakozó negyed) környékén megnéztük az éjszakai Kyoto-t.
---------------------------------------------------------

Ma kétszer is ebédeltünk. Egyszer az egyik templomnál, másodjára pedig egy patak partján lábatlógatva, miközben a kis cuki, rikító színű és japán iskoláslány hangon beszélő kukás autó nyüzsgött körülöttünk. Láttunk hihetetlen méretű épületeket, soha nem látott állatokat, növényeket, rengeteg gésát (sajna kép nem készült még róluk, mert állítólag nem illik fotózni őket).

Délután megáltunk bringával az egyik nagyobb utcán. Olyan mint a körút, csak sokkal zsúfoltabb, és tele van színes, villogós reklámokkal. Bementünk egy DM szerűségbe. Csili-vili, rózsaszín, csipkés, minden van, de semmiről nem tudja az ember micsoda, mert krix-krax az egész.
A mai vacsora a helyi mekiben ejtődött, Teriyaki csirkeburger és rákburger formájában. Cuki manga baba vette fel a rendelést. Desszertnek volt zöldteás és fekete szezámmagos fagyi (!).

A szobánk kb 5 nm. Az új szoba szomszédaink 4 maláj fiatal. Nekik Kyoto olyan, mint nekünk a Balaton.

Mai furcsaság:
A japán elektromos hálózat olyan, mint az írás, európai ember számára kibogozhatatlan.
lsd. a képen.

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thirstybear 2012.05.16. 12:37:02

Nagyon szupi! Iszom a szavaidat, de közben nem irigyellek titeket. Oda én nem vágyom, de biztosan nagyon érdekes.
Mindent nézzetek a mi szemünkkel is, kóstoljatok a mi szánkkal is.
Vigyázzatok egymásra, jó pihenést!