Japánban Jártunk

Május 12.-én délelőtt indulunk, és Június 2.-án késő este érkezünk. Az időeltolódás -7 óra. Tehát mikor nálunk éjfél van, nálatok aznap 17 óra.

Utolsó kommentek

• Chillcelona: Szia, Mi 2011 nyarán jártunk Japánban ugyanabban az Ito-i ryokanban, mint ti. Ahhoz képest, hogy ... (2013.03.05. 19:27) 0515-16 Kyoto és Ito
  • Thirstybear: Mmmmmmmmmm. Már nagyon várunk titeket, hiányoztok. Meséljetek sokat, mutassatok sok képet, videót.... (2012.06.01. 20:25) 0601 Tokyo - utolsó nap
  • hkari: Sziasztok4 Hát igen egy kicsit kisimúltok, ha a hotel jó akkor jól indúl a napotok. Puszi:Anya-Apa (2012.05.31. 20:28) 0531 Tokyo - Harajuku
  • Thirstybear: Érdekes adatok... Korábban kellett volna Hotelt váltanotok. :( Puzs; Apu (2012.05.31. 17:24) 0531 Tokyo - Harajuku
  • Thirstybear: Béke, nyugalom, városnézés, tapasztalatgyűjtés. Nem unjátok még? Remélem, nem! Ekkora a világ, ekk... (2012.05.30. 19:39) 0530 Tokyo - Ikebukuro
  • Utolsó 20

13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Amit sajnos nagyon nem vártunk, bekövetkezett. Az utolsó teljes nap Japánban. :(

Reggeli közben becsekkoltunk a repülőkre, ne holnap kelljen emiatt feleslegesen sorba állnunk. Itt a szállodában megpróbáltuk kinyomtatni a papírokat, de nem sikerült. Egy teljesen új laptop áll a vendégek részére, ám erre nem volt feltelepítve a nyomtató. A japán nyelvű operációs rendszeren (!) pedig nem sikerült kiigazodnom.

Felpattantunk a bérelt bringára, és végülis egy utcai CopyGeneral szerűségben kinyomtattuk.

Elkerekeztünk Ueno állomásig, ahol megvettük a holnapi jegyünket a SkyLiner vonatra. Ez majdnem olyan gyors mint a sima Shinkansen, csak olcsóbb.

Ezután elmentünk a Tobu közlekedési vállalat múzeumába (az egyik a sok közül). Itt persze nem bírtuk kihagyni a szimulátorokat, így vezettünk buszt és vonatot is.

Mivel viszonylag közel volt, így gondoltuk megnézzük alulról a hatalmas Sky Tree-t. Ez az a 634 méter magas felhőkarcoló, amire - egyelőre - képtelenség feljutni, olyan hosszú a várólista (május 22-én lett megnyitva a nagyérdemű számára). Gigantikus!

Szóval ekkora már igencsak sötétedett az ég. Mire találtunk egy éttermet, már erősen csöpögött az eső. Mikor nem kell, tele van a környék éttermekkel, a legkülönbözőbb ízvilággal, de mikor az ember beülne az eső elől egy AKÁRMILYEN helyre, nincs semmi.

Végül utolsó ebédként - Móni nagy bánatára - egy ramenesnél ettünk.

A nap hátralévő részében itt Asakusában nézelődtünk. A környék telis tele van bazár utcákkal. Némelyik fedett, másik nem. Mivel még elég pénzünk maradt, így vásárolgattunk pár dolgot.

De sajnos a napnak még nincs vége, mert be kell pakolni a bőröndökbe.

Ennyit mára, holnap este meg már otthon leszünk... igaz jó későn, jó sok repülés után.

Karcsibácsi!

Holnap Amszterdamból felhívunk, mikor már tudjuk, hogy pontosan mikor indul a repülő, illetve mikor érkezünk. Sajnos az utolsó pillanatban is lehet olyan időjárási probléma, vagy akármi - de ne legyen - ami miatt késhet a járat. Európán belülről már - viszonylag - olcsón lehet telefonálni.

(Elvileg 20:40-kor indulunk Amszterdamból - ugyanaz az időzóna - és elvileg 22:40-re érünk Budapestre)

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thirstybear 2012.06.01. 20:25:14

Mmmmmmmmmm.
Már nagyon várunk titeket, hiányoztok. Meséljetek sokat, mutassatok sok képet, videót. Egy gyors üzit, ha itthon vagytok!